O mooring master θεωρείται Pilot σε Ship to Ship (STS) operation?


Ένα ερώτημα που έχει προβληματίσει ιδιαιτέρως την ναυτιλιακή κοινότητα, καθώς εκτός από προφανή θέματα policy (εάν θα συμπληρωθεί το αντίστοιχο Bridge CL για την επιβίβαση πλοηγού κτλπ.) διαδραματίζει ιδιαίτερο ρόλο στον καθορισμό της ευθύνης του πλοηγού, για το εάν θα του αποδοθούν ευθύνες για civil liability σε κάποιο ατύχημα, καθώς συνήθως οι  πλοηγοί  ανά τον κόσμο απολαμβάνουν προστασία από το civil liability (με εξαίρεση το κανάλι του Παναμά) έτσι ώστε η ευθύνη να βαραίνει απολύτως τον πλοιοκτήτη.

H συζήτηση που έλαβε χώρα στο group του Nautical Institute στο LinkedIn για το συγκεκριμένο θέμα

Ποιες είναι οι απόψεις σας σχετικά με το παραπάνω θέμα? Πιστεύετε πως ένας mooring master θα έπρεπε να λαμβάνει την ίδια νομική προστασία που λαμβάνει ένας πλοηγός, ακόμα και όταν μπορεί να εργάζεται σε διάφορες περιοχές ανά τον κόσμο, ενώ ο πλοηγός είναι πλοηγός για μια συγκεκριμένη περιοχή μιας χώρας και το δίπλωμα του αφορά μόνο εκείνη την συγκεκριμένη περιοχή? (Για αυτό και λαμβάνει την νομική προστασία)

Σας υπενθυμίζω πως κάθε επιπλέον ατύχημα έχει απήχηση σε όλο τον ναυτιλιακό κόσμο καθώς και στους αξιωματικούς του Ε.Ν., διότι όσο μεγαλύτερος ο αριθμός των ατυχημάτων τόσο ακριβότερη είναι και η ασφάλιση P&I clubs, αυξάνοντας τα operational costs του πλοίου. (Η μείωση των operational costs είναι ο κύριος λόγος για χρησιμοποίηση κάποιας Σημαίας Ευκαιρίας ή για την πρόσληψη χαμηλόμισθων πληρωμάτων)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s